tisdag 12 juli 2011

Det blev ett par dagar i båten!

I fredags efter lunch så drog vi ut med båten. Vi åkte till Hellmansö och blev rätt ensamma där. Det var endast 3 båtar som sov kvar.

Lördagen bjöd på underbart väder och jag har faktiskt badat 2 gånger nu i år!!

På söndagen åkte vi hem för att hämta mer mat, vi tänkte att vi stannar en natt till eventuellt två. Men vi hann bara komma tillbaka dit så var det en i personalen som ringde sig sjuk. Jaha vad gör man nu?! Hur som helst så var det ett par komisar till oss som också skulle jobba och de har en "lillbåt" så Magnus åkte med kl 07.30 på morgonen. Jag stannade kvar med alla barn.

Måndagskvällen sov vi i båthamnen men Magnus fick jobba även tisdagen och det fick jag med :( Lina som jobbar på kontoret istället för mig är också sjuk.

Först städade jag ur båten sedan iväg till jobbet med tjejerna och Chivas. Men de var så duktiga och snälla alla 3.
Efter det var vi på hundkurs med Chivas, tjejerna följde med mig. Så nu är jag helt slut!!

Men helgen har i alla fall bjudit på avkopling, jag hade med mig massor med nya tidningar, god mat och vin och massor med bad. Tjejerna har badat hela tiden...











PUSS & KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar