torsdag 18 augusti 2011

Ledig dag!

Idag tog jag ledigt från jobbet, Magnus har ju semester den här veckan. Lina ville gärna jobba!

Så jag och tjejerna har bakat idag. Jag frågade vad de ville göra och de bestämde att vi skulle göra:

Bullar, Ella vill gärna ha choklad i sina. Alice gjorde vaniljbullar.



Det blev Cupcakes.





Kärleksmums med strössel.


Och Chokladbollar (kanske inte de snyggaste)



Men det märks att de gjort det här förr och att de bli äldre.

Efter det blev det STORSTÄDNING för mig i hela huset! Men det är så skönt när det är gjort! Älskar nr det är rent och fräscht, speciellt när man ska vara ledig ett par dagar.

Magnus har tapetserat Ellas rum. Hon ville ha hästar på väggarna såklart och det blev så fint!





Nu tänker jag slappa och ta helg!

PUSS & KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar