lördag 24 september 2011

Dagarna bara springer iväg...

Herre gud vad tiden går fort...

Måndag: simskola och Magnus var med och kollade också. Han har ju knappt sett hur duktiga tjejerna är på att simma nu.

Tisdag: Ella hade kompis med sig hem och efter maten tog vi en lite sväng i svampskogen. Det blir ju mörkt så tidigt men vi hittade en hel del...



Onsdag: Ella hade an annan kompis med sig hem och Magnus tog en sväng med hojen på kvällen. Alice följde med kompis.

Torsdag: Stress hem och laga mat för att sedan skjutsa tjejerna på dans. Undertiden åkte jag till ICA och handlade veckans mat.

Fredag: Ledig dag och shopping med Ella på stan!! Mysigt att bara vara med ett barn. Hade en hel hög med kuponger...haha...



Jag köpte en höstjacka/kavaj, tjejerna nya snyggstövlar och leggins mm. Alice hade kompis med sig efter skolan.

Duktiga tjejer jag har som krattar löv utan att jag ens bett om det :)
(fast de villa ha pengar....)



Idag har jag bakat morots cupcakes för imorgon ska jag stå i kafeterian i stallet då det är tävling. Magnus har pysslat med båten hela dagen så nu kan vi verkligen säga att båtsäsongen är öve för denna gång. Alice ska snart hämtas hos en kompis....



ja inte konstigt att dagarna bara springer iväg...
ska försöka hinna blogga lite mer nästa vecka.

PUSS & KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar