måndag 31 oktober 2011

LONDON 27-30/10

Hemma igen efter en härlig helg i London. Vi har haft sovmorgon!! Ätit och druckit gott och shoppat lite. Synd bara att tjejerna var lite ledsna hemma, men de ringde väl oss typ 100 gånger...haha...

En liten drink på Arlanda innan planet gick..



Marie kom och mötte oss på London City Airport, smidigt att landa mitt i stan.





När vi kom fram gick vi till en pub och åt middag och Magnus fick presenter av Marie och Bobby.




fredagen var vi turister och så blev det lite shopping såklart. Marie och Bobby jobbade ju och vi fixade middag hemma till kvällen.







Vi åt en fantastisk god sushi till lunch.





Kakbuffé till efterrätt.



På kvällen blev det TV mys.



Lördag åkte vi till Portobello och kollade på marknaden.









Eftersom det var Bobbys födelsedag så var vi ute och åt med hans familj.





Kvällen avslutades med tårta för födelsedagsbarnen.



Tack för en jättetrevlig helg!



Det blev inte så mycket shopping till mig själv, spar det till december då jag ska dit igen. Mitt bästa fynd hittade jag på planet hem. Nytt smink!!



PUSS & KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar