lördag 26 november 2011

FREDAG 25/11

På förmiddagen bakade jag och Ella lussebullar. Alice var ju i skolan.





Vid lunchtid kom mamma och pappa som skulle vara med tjejerna när jag och Magnus skulle åka till Högbo Brukshotell med jobbet.





Vi började med en härlig kakbuffé och kaffe när vi kom fram.

Sedan blev det Bubbel och Babbel.
Vi satt alla i samma rum och fick lite nackmassage och fotbad och massage och drack bubbel! Det var en liten "tävling" där man skulle gissa vilken sort det var. Det var 4 olika glas och jag lyckades pricka en. Sedan var det lite andra frågor om bubbel och jag vann! Fick lite produkter.



Efter det avnjöt vi en fantasktisk 4 rätters middag. Förrätt, varmrätt, kakbuffé och ostbricka! Sedan var jag bra mätt.

Frukosten var lika underbar den så någon lunch behövde jag knappast.

PUSS & KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar