lördag 3 december 2011

...mera pepparkakor...

Igår var jag hemma och fixade lite som vanligt när man är ledig. Egentligen borde jag bara legat på soffan och bläddrat i tidningar. Alice och Ella hade varsin kompis här så de såg man inte röken av.

Jag bakade bröd och mjuk pepparkaka som tydlien var så god att den var slut när jag och Ella kom hem efter voltigen idag. Så jag slängde ihop lite pepparkaksmuffins när vi kom hem.



Ella har haft voltigeträning idag mellan 11-15. Det har varit tränare från Sala här idag. Jättekul och nyttigt för de.
Jag hade inte tänkt stanna och titta men eftersom Ella absolut inte tänkte vara med idag så stannade jag och hjälpte till med matlagning och diskning mm. Jag kan ju inte hjälpa till så mycket med hästarna men diska kan jag :)

Nu blir det soffan och TV kväll. Tjejerna kommer nog hem snart. De är hos Marcus och hämtar grejer. Han ska sova här. Så söta!

Trevlig kväll!

PUSS & KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar