måndag 16 januari 2012

I lördags var jag och Ella och shoppade i Borlänge. Jag hade dels 500kr i bonus på Stadium och så hade jag en hel den presentkort jag fått via appen Wrapp.
Jag handlade för 1200kr och betalade endast 150kr!! japp det är sant! Hur bra som helst. Tjejerna fick bla nya skridskor + skydd.




Jag fick ett spel nytt spel. Hur kul som helst!





Lite snygga skålar från Cervera mm.

På söndagen blev det ingen voltige för Ella eftersom hon hade feber, men jag klippte håret på båda tjejerna! Där sparade jag ännu mer pengar. Matilda klippte mitt hår i fredags och igår slängde jag i lite färg. Måste snygga till mig lite nu när det är grått och trist och kallt ute. Ett träningskort vore inte helt fel heller.
Naglarna är nymålade och kortklippta! Har inte haft det på över 20 år!

Så idag var jag redo att möta en ny vecka men jag fick vara hemma med Ella som hade feber. Men jag hämtade Alice efter skolan och då fick de vara hemma själva en stund tills Gustav kom hem. Hade en bra dag på jobbet med massa bokningar.

Virkning är tydligen det som gäller nu för tjejerna...haha..



PUSS & KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar