tisdag 8 mars 2011

Min födelsedag!

Idag är det min födelsedag! På köksbordet stod det massor med vackra blommor. Vi hade bestämt att vi skulle fira på kvällen. Jag och Lina skulle ha ett gemensamt kalas med släkten.



När jag kom till jobbet fanns där ännu mera blommor! Tack snälla Marie och Bobby! Jag blev såååå glad!! och tack Bobby för den fina sången du sjöng i telefon imorse!






Har haft en bra dag på jobbet och jag bjöd på lite fika. Det har varit en härlig dag med sol, riktigt skönt!

Efter jobbet gjorde vi ordning för kalas. Jag städade och fixade och Lina gjorde tårtor.



Lina fyller 19år och jag dubbelt så många...













Fick ett halsband av Lina och Matilda. Är jag en Kulla nu efter 9 år i Falun?! JA!!





Tack för alla fina blommor, bubbel och tack mamma och pappa för pengarna.







Fick ett par snygga sköna gummistövlar av älsklingen! Precis vad jag behöver. Jag hade ju redan fått min present, det var ju resan till Dublin...



Har haft en toppendag!!

PUSS & KRAM!

1 kommentar:

  1. Ser ut som om du kunde öppna en blomaffär! Härligt! P&K Linda

    SvaraRadera