söndag 13 mars 2011

Myshelg med bästa Kattis!!!

Min fina vän Kattis kom och hälsade på oss lite spontant i fredags!! Så glad att du kom. Hon kom lagom till middagen och efter det bled det en mysig kväll i TV soffan. Med sig hade hon sin fina vovve Texas.

På lördagen tog vi en promenad med hundarna.





De har funkat jättebra ihop. De är ju valpar bägge två och Chivas har varit liten men tuff och Texas bara cool...

Det var en helt underbar dag i solen och vi grillade hamburgare och korv och fikade. Vi var väl ute i stort sett hela dagen.









På lördag kväll skulle hon egentligen åka vidare till Ludvika men jag tyckte hon skulle stanna och så blev det.
Det blev en myskväll med stora familjen Bond med vänner. Vi kollade melodifestivalen såklart...

Så glad att du kom och tack för allt!!

PUSS & KRAM!!

1 kommentar:

  1. Du får väl nästan alltid som du vill..? ;-)
    Tusen tack för en fantastiskt härlig helg med dig och din underbara familj!
    Jag är såååå himla glad att jag kom och att du "övertalade" mig att stanna!
    Puss & kram!

    SvaraRadera