söndag 10 april 2011

Helgen!

SÖNDAG:

Städade undan vintern. Inte riktigt allt eftersom vi har en skidresa att se fram emot innan våren kan börja på riktigt. Tjejerna kollade på film.
Har även tillbringat 3,5 timme i stallet med Ella som vanligt på söndagar. Vi var och köpte en ny hjälm innan också eftersom den gamla blivit för liten.

Nu har vi haft en skön söndagkväll som avslutades med äppelpaj!



LÖRDAG:

Har varit ute på lite shopping med Alice och Matilda. Ella har fått en vagel i ögat så hon fick vara hemma och vila lite.
Alice köpte "converse" som hon tjatat om ett tag nu.

Köpte lite blommor...



Magnus har haft storstädning i trädgården. Japp han har till och med dammsugit upp alla fågelfrön som legat på backen.



Vid 17.30-tiden skjutsade jag Ella till stallet. Hon skulle dit och leka med sina stallkompisar. Nu börjas det...haha...redan. Nu ska minstingen börja ränna ute på helgerna. Jag hämtade henne vid 21.30-tiden.

Vi grillade fläskfilé till middag. Såååå gott och grilla.
Hyrde även några filmer som vi kollade på. Evigheter sedan jag hyrde en film.



FREDAG:

Skön fredagkväll efter en riktigt hemsk vecka. Fy vad mycket jag har haft på jobbet. Var nere en sväng idag på min lediga dag. Och inte blev Chivas klippt heller. Först fick jag tiden flyttade en timme senare och sedan blev det inget av det heller. Så nu vet jag inte.....

PUSS & KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar