lördag 20 november 2010

Idag var jag och shoppade lite på förmiddagen. Hem och åt lunch och sedan iväg till stallet med Ella. Det verkar som Alice också vill börja rida. Jaja vi får väl se. Hon var inte med idag utan var hemma och lekte med Marcus. Magnus har åkt till Gävle för att kolla på Novemberkåsan som hålls där i år. Han har åkt dit med ett grabbgäng och kommer nog hem sent. Målgången är ju typ vid 5-tiden på morgonen.
Själv har jag haft pizzakväll med barnen och kollat lite TV. Tjejerna har duschat och sitter och kollar på Bolibompa på datorn. Skönt att de kan göra i ordning sig själva nu.
Chivas får vi ju inte glömma. Han ligger i soffan och sover så sött. Har varit ute på en långpromenad med honom. Ja den var rätt lång för att vara för honom inte för mig. Fast det är skönt att röra lite på sig. Och det behöver jag verkligen.
Imorgon är det valpkurs och efter det så ska jag och Matilda åka till Valbo och IKEA för lite shopping. Ska bli kul! Hoppas det inte kommer någon mer snö bara för det har ju kommit en hel del idag...



Snart dax och krypa ner, god natt!

PUSS & KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar