söndag 21 november 2010

IKEA

Först valpkurs med Chivas sedan IKEA. Idag fick vi träna på hur man apporterar och får hunden att ligga kvar på plats. Man får lära sig så mycket bra saker. Verkligen värt varenda krona.
Magnus var lite trött eftersom han kom i säng vid 3-tiden men han kämpade sig dit.

Efter det åkte jag och Matilda till IKEA och shoppade loss lite. Hon köpte saker till sitt rum som en tavla, lampa, spegel, sängkläder mm mm. Jag köpte ett badrumskåp (vi ska göra om lite på andra toan), ljus såklart (massor!), ljusstakar, karaff, lite saker till jobbet och lite annat smått och gott.

Shoppade lite kläder till mig själv också, ja inte på IKEA såklart. Vi hade en heldag där och var väl hemma vid 18-tiden. Helt slut...

PUSS & KRAM!

3 kommentarer:

  1. när tar du med mig då? jag är i akut nöd att åka dit!

    //Lina

    SvaraRadera
  2. Du skulle ju jobba. Ville inte chansa och köpa saker...
    Men vi får väl hitta en dag som passar och åka dit helt enkelt! Inga problem...

    SvaraRadera
  3. mjo jag vet. nej jag vet nog inte själv vad jag vill ha heller exakt så är nog bra om jag är med. men vore ju bra om vi kunde ta en sväng någon gång snart. :)

    //Lina

    SvaraRadera