onsdag 17 november 2010

Kallt idag...

Skönt med onsdagar. Då har inte tjejerna några aktiviteter. Fast det har ju jag i ju för sig. Jag har dammsugit, skurat badrum och tvättat. Så nu kan jag ta helg imorgon. Fast tjejerna trodde nästan att det var fredag idag eftersom jag lagade potatisgratäng med fläskkotletter och kantarellsås till middag. Kanske en typisk fredagsmiddag. Fast då hade man ju tagit sig ett glas vin och så blev det inte idag. Det fick bli kranvatten. Det är gott det med. Falun har ju tydligen Sveriges bästa kranvatten enligt nyheterna idag.

Chivas har blivit så duktig att kissa och bajsa ute nu på jobbet. Lite kallt är det ju ute. Måste köpa mig ett par bra och varma skor man kan promenera i. Men har har även blivit väldigt busig. Springer runt och leker och skäller och busar när han INTE ska. Ibland blir det lite pinsamt. Idag så hade vi Riskettan och han låg och sov så sött. Plötsligt går det förbi en hund utanför som skäller. Och vips så satte Chivas igång att skälla och typ letade efter den där hunden....

Idag kom den här i brevlådan....



Ska lägga mig och läsa lite nu.

PUSS & KRAM!

1 kommentar:

  1. Jag ser fram emot någon meny ;-)
    Haha, jag fick o0ckså en mat tidning igår, vi kanske ska byta menyer med varann...........
    Jag hör av mej så fort jag vet något om lördagen.

    SvaraRadera