söndag 6 februari 2011

Dag 6 & 7

Igår fortsatte jag med min Nuartrilett diet. Det går bara i farten, nu har man ju blivit bekväm också. Så smidigt att bara skaka ihop en frukost/lunch.
Igår var ju jag och Magnus ute på en promenad ocså. Jag hade ju massor med kläder och tunga skor när jag gick och det känns lite idag kan jag säga. Gjorde även plankan ett par gånger och lite sit ups. Nu är jag på G. Siktar på ett gympapass på onsdag och måste därför äta lite nu.

Igår var vi hemma hos Erikssons. Fam Holmgren var också där så vi blev många. Det bjöds på Champagne och en jättegod middag som jag självklart åt. Det var kyckling och potatisklyftor i en härlig sallad. Efterrätt fruktsallad med glass. Kändes riktigt lyxigt efter en vecka utan någon "riktig" mat.
Jag har faktiskt tappat 5cm i midjemåttet och ca 5 cm mätt över naveln på en vecka. Vill ha bort ett par cm till över naveln....

Idag har jag ätit en god frukost och vi får se vad den här dagen har att erbjuda...

PUSS & KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar