fredag 4 februari 2011

IKEA & BIO

Typiskt att det skulle vara snöstorm just idag när jag bestämt mig för att åka till IKEA. Vårat närmsta IKEA är ju i Gävle och det är ju en bit bort. Men vi bestämde att vi skulle åka ändå. Lina hängde med mig eftersom hon ville ha lite saker till sitt rum. Själv skulle jag ha ett par glashyllor till vitrinskåpet. Det blev ju lite annat också såklart.
Lunchen på IKEA idag fick såklart bli en Nutriletbar och kaffe.

Sedan tog vi en sväng i köpcentret också. Jag var duktig och köpte inget. Lina däremot kom hem med flera kassar. Lyllos henne!!

Sedan hem och mellanlanda lite för att sedan gå på bio med tjejerna och Matilda.

Vi såg....



Det var 3D så vi hade snygga glasögon på oss. Filmen var bra och tjejerna tyckte det var häftigt.





PUSS & KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar