måndag 21 februari 2011

Precis kommit hem från ett tränigspass. Har varit på Fuego med Matilda. Kändes verkligen som jag behövde det för jag har ätit massa onyttigt i helgen :(
Lyxade med lite solarium innan träningen också. Dags att försöka bli lite vårsnygg!
Känns så himla härligt att kunna knäppa igen sina jeans helt normalt, tror jag gått ner 3kg.

Nu börjar det bli lite mer att göra på jobbet. Lina har ju fortfarande praktik och hon har fått börja ta hand om inskrivningar och bokningar nu. Lika bra så hon lär sig om hon ska kunna jobba hos oss i sommar.

Ella följde med kompis hem idag så det var bara jag och Alice. Mysigt och bara vara med henne lite. Vi låg på sängen och läste böcker och sedan hjälpte hon mig att laga mat.

Nu ska jag lägga mig snart, men först blir det nog en kopp te.

PUSS & KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar