lördag 12 februari 2011

Fixat Friskiskort!

Åkte till stan en sväng för att köpa nya byxor. Alla mina känns lite stora nu och jag vill att de ska sitta tight. Men jag hittade inga som jag ville ha. Kom hem med skor till tjejerna istället. Ett par stövlar till Alice och ett par fodrade "converse" till Ella.

Just det jag har ju varit och tränat också. Jag och Matilda har varit på Fuego. Fy vad jobbigt det var men kul. Trodde hon skojade när hon sa att nu är uppvärmningen klar, jag var ju helt slut då1
Det hela slutade med att vi köpte varsitt kort och vi ska dit på onsdag igen. Det blir säkert andra pass också.

Nu har vi ätit en god kyckliggryta med massa färska grönsaker. Nu blir det lite bubbel och melodifestivalen. Har ingen aning om vilka som ska vara med men det blir nog en trevlig kväll...

PUSS & KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar