fredag 17 december 2010

Julklappar!

Imorse åkte Magnus och badade med tjejerna. Jag var hemma med Chivas och fixade lite med tvätt mm. När de kom hem bakade de chokladbollar som de alltid gör när pappa är ledig.
Jag åkte jag ner till stan och gick en sväng tills Matilda slutade skolan. Då åkte vi till Borlänge för att köpa julklappar. Först åkte vi till polisen för att fixa ett pass. De har ju flyttat till Borlänge. Vill ju så gärna boka en resa till London och hälsa på syster Marie och till Dublin och hälsa på finaste Katri. Efter det började vi vår julshopping som blev mycket lyckad. Känner mig jättenöjd!!

Nu ligger tjejerna i vår säng och ska snart sova. De ligger och småpratar och kramar om varandra. Önskar jag kunde göra det med min syster men du är ju så långt borta. Saknar dig, men vi ses om en vecka!

Trevlig Helg!

PUSS & KRAM!

2 kommentarer:

  1. Ja du ska boka in en resa hit nu tycker jag. Saknar dig kompis!!

    Katri

    SvaraRadera
  2. När kan man få komma då?

    KRAM!

    SvaraRadera