måndag 13 december 2010

Lucia!

Idag börjar Magnus sin föräldrarledighet. Han ska vara hemma till den 10 januari. Han började dagen med att ta med Ella till soptippen. Jag hoppas ni kommer hitta på några roligare saker att göra. Alice tog med sin kompis Hanna hem idag. Imorgon ska Frida få följa med hem. Ella vill också leka med sina kompisar så det blir väl kanske på onsdag då.

Ikväll har vi varit och kollat på Luciatåg i skolan. Det var förskolan, ettan, tvåan och trean. Så små och söta och jätteduktiga att sjunga. Alice ville vara tärna hon med. Tyckte hon skulle vara lucia men hon ville vara tärna så det blev så.





Magnus läste saga för tjejerna innan de skulle sova ikväll. Chivas ville också vara med.






PUSS & KRAM!

1 kommentar:

  1. hallå där!

    snygg ny design på bloggen! vad fint med gran o allt. vi tog in gran redan till 1:a advent, det har vi gjort de två tidigare åren då vi haft gran för vi åker ju alltid bort och firar jul. men iår ska vi ju vara här. jag som inte kan få nog av julen ville ha gran så tidigt iår med eftersom jag njuter mest inför, inte efter julafton. nu ser den litet vissen ut så kanske får vi köpa gran nummer två innan julafton är här:) jaja, misslyckade lussekatter har jag också hunnit med, sa jag det när vi pratade? man kan inte va bäst på allt.

    stor kram!

    anna

    SvaraRadera