måndag 23 maj 2011

Dålig på att uppdatera....

... men jag hinner inte. Men jag ska försöka bättra mig.

Vaknade med halsont och var inte alls på humör för att jobba. Känner mig helt slut och tyvärr så är mina underbara tjejer inne i någon slags trotsålder och lyssnar väldigt dåligt. Känner att all min energi går åt att tjata på de. Inte ett dugg kul att vara irriterad hela tiden och dessutom ha ont i halsen.

Idag har jag fixat lite hemma, hann ju inget i helgen. Så jag har tvättat och dammsugit. Hjälpt Matilda att slinga håret, duschat Chivas och tjatat på tjejerna.
Dags att börja planera inför Linas student...

PUSS & KRAM!

2 kommentarer:

  1. Hej igen!
    Snart ser jag er båt på Runn??
    Minns inte exakt vilken brygga ni brukar ligga vid, men då vi paddlat där runt HellmansÖ är det några bryggor som ser helt demolerade ut... Hoppas inte det är där ni ska vara!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. ojdå! Hoppas de fixar det till sommaren då :)
    Du måste komma och säga hej om du paddlar förbi!!

    KRAM!

    SvaraRadera