onsdag 4 maj 2011

Kläderna är för stora nu!

Jag som under flera år har haft problem med att jag inte fått plats i mina kläder längre har problem åt andra hållet nu. Allt är för stort!! Jobbigt problem va?!

Jag har ju tidigare berättat att jag skulle köra en diet med Nutrilett. Det gjorde jag i februari och gick ner ett par kilo. Sedan har jag bara fortsatt rasa i vikt. Jag har valt att inte äta bröd, pasta, ris mm, alltså kolhydrater och även minskat på fett och fikabröd och godis. Socker smakar inte ens gott längre.
Men jag unnar mig självklart på helgerna och någon gång i veckan.

Träningen går sådär just nu, men ska försöka komma iväg ikväll.
Men jag har ju mina dagliga promenader med Chivas. Ut varje morgon vid 8-tiden. Visst känns det lite jobbigt att aldrig få sovmorgon, men det är skönt när man väl har varit ute. Igår tog jag och Magnus en långpromenadc med Chivas. Raskt tempo i 45minuter!

Ja hur har det gått då. Jag tog mina mått den 28/1 och idag är midjan 11cm mindre. Har även minskat 11cm mätt över naveln. Har gått ner 8kg. Det är dubbelt så mycket än vad jag tänkt mig. Jag har ju inte gjort någon större anstränng heller, att det skulle vara så här enkelt!
Men det är så skönt! Mår så bra!

PUSS & KRAM!

3 kommentarer:

  1. Vad duktig du har varit! När får vi beundra den nya Monica???? Förresten Grattis på namnsdagen idag!'

    SvaraRadera
  2. Tack å tack!!
    Ja men det är ju du som har inspirerat mig. Kan du så kan jag:)

    KRAM!

    SvaraRadera
  3. Oj, vad avis jag blir. Själv går man bara upp i vikt och det helt utan anstängning ;-)
    Stor eloge till dig!!

    SvaraRadera