söndag 29 maj 2011

Lördag!

Idag var det Ella som hade en kompis här. Eliza kom vid 10-tiden och var här till ca 17.30. Alice var ju kalas och blev kvar där så hon var borta hela dagen. Magnus har legat nerbäddad. Själv passade jag på med lite egentid på stan. Men jag hittade inget, jo en klänning till tjejerna som kostade 149kr på rea men när jag skulle betala så slutade notan på 25kr och lite grejer som Magnus ville ha från Clas Ohlson. Ingen lyckad shopping för min del med andra ord.

Åkte även till Mc Donalds med tjejerna eftersom Matilda jobbar där och skulle ha hand om ansiktsmålning idag. Vi åt inget och Eliza ville inte bi sminkad. Men Ella blev så här fin.





På kvällen åt vi middag med grannen Hans-E och hans tjej. De lagade middag och jag hade fixat panacotta. De bjöd även på Hot shots. Det var inte igår precis...



PUSS & KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar