söndag 29 maj 2011

Mors dag! och löss....

Fick underbara rosor och härliga ansiktsprodukter av min fina familj!



När jag borstade håret på Alice så hittade jag små löss i hennes hår. Fy!! Så det var bara att sätta sig i bilen och åka till Apoteket. Hittade en spray som man skulle ha i 15minuter och sedan bara skölja ur. Sedan var det klart! Magnus bytte sängkläder och har fixat och städat idag. Hittade inget på Ella eller mig själv tack och lov.

Själv har jag varit i stallet med Ella. Hon red själv idag och de fick hoppa. Trava och hoppa. Så duktig min lilla tjej. Hon har ju inte velat gå på ridningen, men jag har sagt att jag vill att hon går terminen ut eftersom jag betalat. Men nu kommer hon nog aldrig vilja sluta.



Efter det var det voltige...



När vi kom hem hade Magnus lagat en god middag. Det blev fläskfilé och till efterrätt kladdkaka som jag fick av farmor. Till det åt vi jordgubbar och grädde. En härlig dag med min fina familj!!



PUSS & KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar