tisdag 3 maj 2011

Oj vad tiden rinner iväg. I söndags var jag på Voltige med Ella. De hade en låtsas tävling eftersom de ska till Uppsala om 2 veckor och tävla. Ja jag vet att hon bara är 5 år, men det ska bli riktigt kul.

Vi har ju även bokslut på jobbet den 30 april så det är lite fix med det. Fick allt att stämma till slut. Jag har lite för bråttom ibland när jag bokför.

Igår var jag hemma med Alice som hade 39 graders feber i söndags. På måndagen var hon feberfri men fick vara hemma och vila upp sig lite. Jag var tvungen att jobba lite och hon fick följa med mig. Ella ville vara på dagis. Tyckte hon kunde vara hemma med Alice men hon ville absolut till dagis.
På kvällen var jag på simskola med Ella. Hon har kommit på att det är väldigt lätt att simma under vattnet så det gör hon hela tiden nu. Hon som knappt ville doppa huvudet förut.

Magnus kör ju moppe för fullt hela dagarna. Vädret har ju inte varit det bästa tyvärr. Själv gnäller man när man ska gå en liten snabbrunda med Chivas. Fast det var alldeles vitt på taken och gräset imorse och bara 1 grad varmt när jag åkte till jobbet.



Men det ska tydligen bli varmt nästa vecka. Inge mer snö, regn och hagel nu tack!

PUSS & KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar