måndag 11 oktober 2010

Fy vad jag har varit dålig på att skriva i min blogg....

ja vad har hänt sedan tisdag förra veckan, jo har bland annat varit på föräldrar möte på dagis i onsdags, Ella hade gympa på torsdagen och Magnus jobbade sent. Chivas var förstoppad men det gick över fort. Hann med lite storhandling på torsdag kväll också. Fullt upp med andra ord. Fick även ett ryck och bokade tågbiljetter till Stockholm. Så jag, Alice och Ella åkte dit på fredagen. Marie var på jobbresa i Stockholm och det visade sig även att Katri också var på jobbresa där. Så då passade jag på att träffa dem.




Vaknade självklart med migrän på fredagen och sedan var det full rulle eftersom jag inte hunnit tvätta i veckan. Vi åkte med ett tåg som gick 15.30. Mormor och morfar kom och mötte upp oss vid Centralen. De tog tjejerna med sig hem med tunnelbanan. Själv gick jag till en Restaurang, Barcelona tror jag den hette och träffade Katri och Saara. Vi åt tapas och drack bubbel. Sedan gick vi vidare till Fredsgatan 12 och avslutade på Le Rouge. Dit kom även Marie och Tiffany.





På lördagen blev det lite shopping. Köpte en höstjacka eftersom jag inte hade med mig någon. Tjejerna ville vara med morfar och åka tunnelbana.
Det blev en hel del pyssel också...



Tjejerna fick presenter av Bobbys mamma.



Vi åt tidig middag och åt även lite kräftor och ost senare på kvällen.



Tjejerna älskar att leka att de åker/kör tunnelbana.


På söndagen shoppade jag lite med tjejerna. Har haft en skön helg med sovmorgon! Skönt att slippa gå ut med lilla Chivas på morgonen.
Vi var hemma i Falun igen vid 18.15-tiden. Mysigt att bara få vara lite med tjejerna utan en massa måsten.

PUSS & KRAM!

2 kommentarer:

  1. Det var super mysigt att träffa dig igen kompis. Synd att jag missade tjejerna, nästa gång!!!

    OCH vi bokar en helg för dig och Marie i Dublin!!!!! puss o kram Katri

    SvaraRadera
  2. Säg bara till när du kan, jag kommer gärna!

    PUSS & KRAM!

    SvaraRadera