lördag 2 oktober 2010

Vaknade ganska tidigt och när klockan var 08.30 hade jag duschat och klätt på mig. Tvättmaskinen jobbade för fullt. Jag gjorde mig en kopp te och satte mig i soffan för att kolla lite TV. Magnus åkte för att hjälpa till på en Endurotävling. Ella vaknade vid 9-tiden och Alice sov til 10. En skön morgon. Vi gjorde oss i ordning för lite shopping på ÖB och mat. Tjejerna köpte pysselsaker, allt piprensare till paljetter. De älskar ju att pyssel.
Jag lagade lunch och gjorde en kladdkaka som vi skulle ha till kvällen. Ella har ju tjatat så länge att hon vill göra en så man kan trycka ut figurer med papparkaksformerna.





Magnus kom hem vid 14.30-tiden och då åkte jag och Ella till stallet. Idag fick de köra vagn och till och med prova på att köra lite själva. Själv satt jag mest och fikade, härligt med mammor som tar med sig kaffe och bulle.
Alice var hemma och lekte med Felix. Jättekul att hon inte bara leker med tjejer.

Det blev en lugn hemmakväll med familjen. Jag lagade middag idag, det brukar alltid Magnus göra på helgerna. Chivas sover som vanligt.



Tyvärr börjar jag få ont i halsen...

PUSS & KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar