söndag 3 oktober 2010

Känner mig sjuk..

Vaknade inatt och hade jätteont i halsen. Vill inte!!
Magnus drog iväg strax efter kl 10 för att åka lite enduro. Jag var hemma och fixade lite med tvätt och så. Kollade lite TV och bara slappade. Magnus kom hem till lunch och efter maten ville Alice åka till stan eftersom hon ville köpa nål och tråd. Hon håller nämligen på och broderar.

Så här såg det ut igår kväll framför TV:n.



Vi tog en promenad i skogen på eftermiddagen. Första gången Chivas gick lite längre.





Jag tvingade familjen att plocka lite svamp. Eller det var bara jag som plockade. 20 minuter fick jag på mig, men jag hittade en hel del. Svamparna ska jag ge till Maria på jobbet som ville ha.

Tjejerna målade stenar med vattenfärg.





Nej nu blir det sängen, jag har feber...

PUSS & KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar