söndag 24 oktober 2010

Migrän, ridning, middag, kalas...

I fredags vaknade jag med världens migrän. Herregud vilken huvudvärk jag hade. Gjorde allt i slowmotion. Tur att jag ver ledig, fast man kunde ju haft det roligare.
På eftermiddagen åkte jag och storhandlade inför veckan. Tycker det är så skönt att slippa småhandla hela tiden som jag gjort tidigare.

I lördags var det ridning som vanligt. Det var sista gången fast det fortsätter ju om 2 veckor igen. Fast vi får se om de blir en ny grupp då eller om det ens blir något. Det är tydligen för få i just Ellas grupp. Alice följde med och även hon fick borsta lite på hästarna.





Efter det åkte vi hem och duschade och sedan i väg på middag hos Fam Eriksson. Tack Annika för den goda maten som du själv inte smakade på eftersom du går diet. Men jag måste säga att du varit otroligt duktig. Nästan så man skulle prova de själv...

Idag har vi haft kalas för Matilda som fyllde år i veckan. Det blev en hel del hembakat, men tårtan fick hon från ett koditori som hon praktiserat på i 5 veckor. Perfekt att hon varit där just nu.



Ella hade gjort ett fint kort...



...och Alice hade gjort två...



Alice hade gjort en fin present också.



Vi grattade även älsklingen som fyller år på onsdag!



PUSS & KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar