tisdag 5 oktober 2010

Syjunta!

Kännde mig ännu hängigare imorse. Jag och Ella tog sovmorgon, ja inte sov vi direkt. Det är det slut med nu när vi skaffat Chivas. Men vi låg alla tre i vår säng och myste. Ont i halsen, kroppen, feber? allmänt låg...
Jag lämnade Ella på dagis vid 11-tiden eftersom de har lunch då. Det var bra att jag åkte till jobbet trots allt, fick en massa gjort. Men jag måste ta tag i bokföringen. Har inte hunnit med månadsavslutet för september än.

Idag hann jag springa och köpa nål, tråd och tyg till tjejerna som vill brodera.



Så nu ikväll har Alice förutom varit på gympa även sytt en hel del. Duken är klar nu.



Herregud vilken syn, två tjejer som sitter framför TV:n och syr! Själv har jag bytt trådar en si sådär 100 gånger....

PUSS & KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar