måndag 31 januari 2011

Första dagen med Nutrilett är avslutad. Kan inte påstå att jag är speciellt mätt. Till middag har jag ätit en ostpasta som var riktigt riktigt äcklig. Fick inte ens i nig hela. Men till efterrätt åt jag typ vaniljpudding. Den var god. Nu är det dricka vatten som gäller resten av kvällen....

Måste försöka sova tidigt. Hade en jobbig natt inatt. Chivas har varit dålig i magen, tror han har fått för mycket mat. Men han skulle tydligen äta så mycket tyckte de på djursjukhuset. Men vi kommer nog ge honom mindre. 2 ggr var vi ute med honom i natt. kl 01 och kl 03. Dessutom hade vi strömavbrott som varade en stund. Och så ingen energi direkt i min mat....

Har varit med tjejerna på simskola nu ikväll och nu ska jag nog gå och lägga mig och kolla på TV i sängen. Är helt slut!

PUSS & KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar