torsdag 20 januari 2011

Idag...

...har jag varit ledig. Egentligen skulle Magnus vara ledig men jag tyckte det var min tur nu. Började morgonen med att få iväg Alice till skolan. Fast hon fick gå till klassrummet själv för jag hade varken duschat eller piffat till mig...haha...
Såg verkligen hemsk ut.
Sedan hem och började veckans storstädning. Magnus tog sovmorgon för första gången på evigheter. Det skulle han inte ha gjort för han har haft migrän hela dagen.
Själv sov jag 7 timmar i ett svep inatt. Evigheter sedan jag gjorde det. Fast gud vad jag saknar Chivas... det gör så ont!! Känns jättekonstigt att inte ha honom här.

Hämtade Matilda vid 11.30 när hon slutade skolan och vi åkte till stan en sväng. Ella var med också. kl 13.20 var det dax att hämta Alice i skolan. Marcus följde med hem också. Har slappat hela eftermiddagen, så skönt att börja helgen lite tidigare.

Chivas kanske får komma hem imorgon. Hoppas hoppas! De vill ju ha kvar honom minst 1 dygn efter operationen....

PUSS & KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar