söndag 23 januari 2011

Skön helg!

Har haft en skönhelg. Inte gjort något särskilt, bara tagit det lugnt med familjen. Chivas skulle ju vila och ta det lugnt så då har vi gjort det för hans skull. Men har varit precis som vanligt. Han förstår ju inte varför han har varit iväg och fått ett sår på magen. Men han verkar inte besvärad av det heller för han slänger sig på golvet och ligger på mage. Men vi försöker att låta honom vara så mycket som möjligt. Bara sitta och mysa och gosa.

Alice har varit på sin dans idag igen. Hon tycker det är jättekul och hon "tvingade" mig att köpa nya gympisar. De skulle tydligen ha skor när de tränade och hon ville ha med snörning. Fast hon kan ju inte knyta. Men jag kan lära mig sa hon.
Helt sjukt när vi skulle åka till stan i fredags jag och tjejerna. Jag tömmer brevlådan först tänkte jag och det var väl tur för just den här dagen fick jag en rabattcheck från Stadium, 20% på träningsskor. Hade även tänkt titta på en ny hundkorg till Chivas eftersom han kräkts i sin förra och det luktade så illa i den nu. Just idag var det ett erbjudande på just hundkorgar i djuraffären. Köpte en jättefin korg för endast 200kr.

Ella har varit på sin voltige igen. Hon tycker det är jättekul och det är så häftigt att se alla duktiga tjejer. Idag har hon fått prova på att galoppera.

PUSS & KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar