onsdag 26 januari 2011

Redan onsdag...

Den här veckan har gått så fort, hinner inte med. Har varit lite dålig på att skriva men har känt för att bara vara de få lediga stunder jag haft.
Magnus har jobbat sent både måndag och tisdag och kommit hem vid 21-tiden. Men idag var han hemma redan kl 16.30. Så vi lagade middag tillsammans.
Sedan hade hela familjen kroppsrenovering och efter det TV kväll i soffan.
Alice är så trött så trött både morgon och kväll. Idag när jag hämtade henne efter fritids så skulle hon absolut ha med sig en kompis hem och det ville inte jag. Ville bara hem och mysa med familjen. Men hon blev så arg så hon låg och grina på golvet.... puh!! hoppas det är något som går över snarast!

Jag har skrubbat kroppen, rakat benen och målat naglarna chockrosa!
Tyckte Magnus skulle raka sig och det slutade med att allt skägg och även hår på huvudet åkte av. Gud vad vi skrattade när han höll på....




Men han blev jättefin! ♥

PUSS & KRAM!

2 kommentarer:

  1. hahaha, han ser ut som den gamla farfarn i loranga, masarin och dartanjang. du vet, han som satt i trädet.
    kommer du/ni till sthlm snart? vore så kul att ses och gå till gallerian här och fika. det är trevligt, hänger där en del:) idag ska viktor få smaka en sked potatis, redan 4 månader!

    kram anna

    SvaraRadera
  2. haha... han är lika knäpp också :)

    Vet inte när jag kommer till Sthlm. Men jag lovar att jag hör av mig. Vill så gärna träffa dig och Viktor!!

    SvaraRadera