fredag 28 januari 2011

Nu har jag bestämt mig...

...har funderat länge men nu ska jag försöka. Tror inte jag fixar att bara äta soppor men så hittade jag den här 5 dagars dieten. Har laddat med lite extra soppor också i fall jag blir hungrig. Nu känner jag mig laddad. Det är inte många kilon som måste bort, men jag vill få bort magen. Tänkte köra GI i helgen och äta mycket sallad och kött/kyckling. När jag nått mitt mål så ska jag naturligtvis äta som vanligt fast kanske försöka lägga om min kost lite, äta mera grönt. Tänkte jag skulle köpa mig ett träningskort också. Än så länge får det räcka med hundpromenader.
Jag har aldrig bantat i hela mitt liv så det ska bli spännade och se om det funkar.



Idag har jag varit ledig som vanligt på fredagar. Alice hade sin kompis Agnes här. De gjorde dockor som de skulle ha till sin dockteater.



Och jag och Ella har bakat bullar, kanel och choklad/vanlij.



Kändes lite jobbigt att inte få smaka...

PUSS & KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar