lördag 29 januari 2011

Morgon började med att Magnus var på valpkurs. Sedan skjutsade vi tjejerna på kalaset. Det var mellan 12-14. Det bjöds på lunch och fika där. De grillade hamburgare/korv. Efter det åkte vi hem och bytte om för att åka till stallet. Ella rider ju mellan 15-16.30. Alice ville vara hemma men idag hängde Magnus med. Han filmade Ella och idag fick de rida ute i skogen så vi fick ännu mer frisk luft.

En annorlunda lördagskväll med Magnus som bakade bröd och jag själv som hade storstädning i sovrummet och rensat garderober och lådor, har slängt bort massa gammalt skräp! Jag antar att jag håller på att börja mitt nya liv ♥

Har varit lite hungrig men jag ska inte äta. De andra åt godis och chips, jag kokade 2 ägg. Fast imorgon ska jag lyxa med lite tårta när vi ska hem till faster Maria som fyller år.

PUSS & KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar