måndag 17 januari 2011

Ny vecka...

Jaha då var köket mitt igen då. Det var första tanken när jag kom in i köket imorse. Nu är Magnus ledighet slut och det är min tur att lämna och hämta tjejerna och laga mat och jobba och skjutsa till aktiviteter. Vad bitter jag låter...haha...

Idag har jag stressat hem som en galning. Tog en snabbtur till ICA och handlade mat så vi har det åtminstone till och med onsdag. Sedan hem och rasta Chivas och laga mat. Min räddande ängel Matilda hjälpte mig med maten! Efter det åkte jag och tjejerna på simskola. De är såååå duktiga!! Alice är ju bäst i sin grupp så hon fick lite egen träning med en egen fröken, typ privatlektion. Perfekt! Det är ryggsimmet som inte riktigt sitter än.

Nu har jag haft en skön kväll med tjejerna som var trötta. Alice hade lånat en ny bok på biblioteket idag. Så vi kröp ner alla 3 och läste 3 hela böcker. Mysigt! De tycker ju det är roligare att kolla in något program på datorn... men jag vill gärna mysa och läsa böcker är ju aldrig fel...

nej nu ska jag kolla lite TV och sova...

PUSS & KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar