tisdag 17 november 2009

8 år idag!


Idag är det 8 år sedan Magnus "frågade chans". Tänk vad tiden går fort när man har kul. Han var så gullig och kom hem med rosor och prinsesstårta. Tack min söta älskling. Jag älskar dig!


Idag har varit en bra dag på jobbet. Haft det rätt skönt. Men sedan var det stress till dagis och hämta Alice och Ella och iväg på dans. De dansar på Dansa i Falun och går en förberedande dans för 5-6 åringar. Ella är ju bara 4år, men jag tjatade till mig en plats, orkar inte ha dem i olika grupper. Och hon är minst lika duktig som de andra! De håller på och tränar på sin dans de ska ha på uppvisningen. Men tyärr så kan de inte vara med. Jag och Magnus ska åka till Sälen med jobbet den helgen. Det känns jättetråkigt! Känner mig jättetaskig, men det kommer ju en vårtermin snart.

Ella och Alice



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar