tisdag 24 november 2009

Tisdagsmys!

Ännu en dag med plusgrader och regn. Det är ju julafton om en månad...
Idag var en stressig dag, fram och tillbaka till Vägverket och hur mycket som helst att ta tag i. Idag har vi haft både Riskettan och Handledarutbildning så det var mycket att fixa med. Ta fram material och fixa fika mm. Det är Magnus som har kursen ikväll så det blev bara jag, Alice och Ella hemma. Skönt ändå med en liten myskväll bara vi tre. Men först var det stress från dagis till dansen. Men idag bara orkade jag inte stanna kvar och titta. Det är ju jättekul, men jag kände mig så trött och uppe i varv så jag kände att jag inte orkade kolla på typ 15 ungar som inte gör som fröken säger. Jag tog en tur till Plantagen istället och köpte lite nya fräscha blommor till jobbet. Jag köpte plastblommor, så nu gör det inget om jag glömmer vattna dem. Till middag blev det pizza! Det passar väl om man ska mysa?! Vi delade alla tre på en pizza och det blev över.
Nej nu ska jag ta en dusch och sedan mysa vid brasan och kolla på mitt favoritprogram Desperate Housewives!!

Trevlig kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar