onsdag 25 november 2009

Dax och börja träna!?

Så glad att vårat badrum är kaklat nu. Äntligen!! Till helgen ska Magnus fixa taket. Vi får se när VVS killen orkar pallra sig hit... Alla möbler, handfat mm är beställt och finns hemma så det är bara och vänta på att någon kommer hit med grejerna och fixar det. Idag fick jag lön och det är ju alltid trevligt. Men jag hade så mycket att göra så jag hann inte springa en sväng på stan. Jag har ju ingen lunch, men jag brukar springa när Magnus har lunch så får han passa kontoret. Men vi lyxade med Sushi idag till lunch. Mums! fast inte lika god som mammas!
Känns inte riktigt som det är första advent till helgen. Ska man ta fram julsakerna redan, jag brukar inte kunna hålla mig, men i år känner jag inte alls för det. Men jag antar att barnen vill det, vi är ju stora familjen till helgen så något julstök lär vi väl beta av.
Efter dagis var det stress iväg på gympa. Inte för min del då...haha. När jag tänker efter så tror jag att mitt gymkort går ut den 8 december. Och jag har inte varit där sedan april. Ooops! Ja det var kul ett tag. Tänkte jag skulle försöka ut och gå minst 2 gånger i veckan. Jag och min kära granne Åsa har en lite sväng vi "brukar" gå. Vi MÅSTE ta tag i det! Får nästan ångest när jag tänker på det.
Idag var det näst sista gången på gympan. De har blivit så duktiga. Idag fick de bla göra kullerbyttor, handstående och hoppas över plint. Allt sånt älskade jag när jag var liten. Hoppas det blir en fortsättning till våren.

Glada tjejer efter gympan!


(inte världens bästa bild, dålig mobilkamera)

Nej nu ska jag duscha tjejerna, sedan ska vi kolla på Bonde söker fru och Oskyldigt dömd. Ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. annika.e.eriksson@fastighetsbyran.se26 november 2009 kl. 12:04

    Du får hänga på mej och Karolina. Vi har tagit tag i livet igen:-) Tisdagar vid 19 ungefär hittar du oss på Nautilus, bla.
    Välkommen. Ser frame mot nästa helg, då jag får låna dina busungar.

    SvaraRadera