måndag 30 november 2009

Tråkmåndag!

Fortfarande huvudvärk, inte kul alls. Känner mig inte alls på humör idag. Och så ösregn på det! Men livet kan ju inte vara på topp jämt. Jobbade länge idag, Magnus gick hem tidigare idag. Det var adventsfika på dagis. Och tjejerna ville att pappa skulle komma. Det är ju inte så ofta han hämtar barnen så det är klart de tycker det är kul att pappa kommer dit.
Har anmält Alice på simskolan till våren. Det roliga är att hon ser fram emot det. Ella vill inte alls, men hon ska få börja till nästa höst tänkte jag.
Efter middagen satte jag igång att lägga upp gardinerna jag köpte igår. Sy är ju inte min grej, men en raksöm och sedan fram med saxen och klippa lite. Det fixar jag!! Det blev i alla fall jättefint. Har även hunnit dammsuga = en trist måndag! Nej nu ska jag nog göra mig iordning för läggning. Så jag är pigg och utvilad imorgon!
Trevlig kväll! KRAM!

1 kommentar:

  1. Hoppas att huvudvärken snart ger med sig..jobbigt när den är så ihärdig.
    Natti natti =)
    Kram Linda

    SvaraRadera