torsdag 19 november 2009

Helg igen!

Jaha då var det helg igen. Jag är ju ledig fredagar så min helg börjar nu! På torsdagar brukar jag storstäda, åtminstone varannan torsdag. Varannan vecka har vi ju 3 barn (tonåringar) till som bor här och då är det rätt skönt och röja lite hemma. Fast det gör jag ju i ju för sig jämt. Pedantisk småbarnsmorsa! Nu börjar lugna veckan med lilla familjen....bara 2 barn.
Imorgon åker vi till Stockholm. Alice och Ella ska vara hos mormor och morfar som bor i Liljeholmen. Jag och Magnus ska åka på kryssning till Åbo. Ska bli så mysigt. Äta lite gott och bara umgås, bara han och jag! Tur att man har föräldrar som ställer upp! Nej nu ska jag nog lägga mig på soffan och ta ett glas vin! Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. haha,hörde jag en skål... igen !
    Ha en skön resa o ta hand om er !
    Marie

    SvaraRadera