tisdag 1 december 2009

Världens bästa pappa!

Idag upptäckte jag att Alice täckbyxor inte alls passade. Jag trodde hon kunde ha dem en vinter till. Men de var lite korta. Så det var bara att gå till Stadium och köpa ett par nya. Jag köpte även 2 mössor till mig själv. En svart såklart, jag har ju bara svarta kläder och så köpte jag en vit. Jag och Magnus åker ju till Sälen på fredag och då kan det vara bra att ha. Det har ju varit minusgrader här idag, nu är det nästan 7 grader kallt ute och imorgon skulle det bli kallare.
Fick även en räkning från simskolan som skulle betalas omgående + ridningen... Men jag har tur som har världens snällaste pappa. Han sa att han kunde betala! Gissa om jag blev glad! TACK SNÄLLA PAPPA, DU ÄR BÄST!.

Idag var sista gången på tjejernas dans. Jag passade på att kolla lite. De har ju sin dansuppvisning på lördag, men då ska ju tjejerna inte vara med. Så söta när de dansar även om alla barn gör lite som de själva tycker...haha..

Alice på dansen!


Idag är det tisdag och då är det Desperate Housewives! Det missar jag aldrig! Trevlig kväll! KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar