torsdag 29 juli 2010

Farmor fyller år!

Idag har jag jobbat, handlat och städat. Farmor fyller år och ville ha sitt kalas hos oss. Det har ju regnat en hel del idag så vi "plastade" in altanen med byggplast och kunde sitta ute i alla fall. Vi grillade kyckling och till det åt vi potatissallad.

Skål och grattis!



Presentöppning med två nyfikna tjejer.



Alice och Ella hade skrivit sina namn på en vas till farmor.





Chokladtårta!









Grattis igen och tack för god mat och dryck! Vi ska låna Gibson inatt... lika bra och prova på livet som hundägare nu när vi bestämt oss för att skaffa hund...



PUSS & KRAM!

3 kommentarer:

  1. Åh, ska ni skaffa hund?! :) Vad blir det för ras? Va spännande!

    Svarade dig i min blogg...

    Kram kram vännen! // Anna Nyberg

    SvaraRadera
  2. hej kära vännen!
    vad kul med hund:) ni verkar ha det skönt och njuta av sommaren. här har det varit lite onödigt mycket drama, varit inlagd på Sös tre ggr de senaste tre veckorna och nu är jag sjukskriven tom 25 aug. har haft blödningar pga lågt sittande moderkaka. inget farligt för bebisen men jag blev ju livrädd första gången och tänkte bara "nu dör han". amulans och blåljus, till på köpet mitt i jonas 40-års fest. det var inte kul alls. men festen var lyckad och alla hann äta och dricka och jonas blev jätteöverraskad, nästan chockad så det blev väldigt bra. nu är det vila hemma som gäller och sedan nytt Ul den 25 aug. Då vet man om det är dags att planera snitt eller om det går att invänta en "vanlig" förlossning. Huvudsaken är att Viktor mår bra och det har han gjort hela tiden, puh.....Tur!
    Det var så kul att ses i Sthlm, nu får jag inte göra nåt men jag kommer gärna och hälsar på med Viktor när jag är mammaledig m jag får...:)

    Kraaam!
    Hälsa fam.

    Anna

    SvaraRadera
  3. Men finaste lilla Anna, skönt och höra att ni mår bra!!
    Ni är alltid välkomna! Vi kommer till Sthlm nästa helg bara så du vet.
    Vila nu och hälsa Jonas och klappa Viktor!

    PUSS & KRAM!

    SvaraRadera