söndag 4 juli 2010

Kalas för Ella!

Ella sov länge idag men hade nästan ingen feber när hon vaknade, bara 37,4 nu!
Vi åt frukost och solade lite. Vid 12-tiden hade vi lagt till i hamnen igen och då började det att regna. Faktiskt lite skönt. Hem och käka lunch, dammsuga, baka tårta mm. Idag hade Ella kalas med släkten.

Ella ville göra tårta i sitt nya förkläde hon fått av Fam Eriksson.



Vid 16-tiden började hon bli hängig igen och nu hade hon feber igen.
Hon var inte så fikasugen utan sprang mest runt och lekte med Gibson (farmors hund).

Öppna presenter gick bra





Sedan blev det tårta.







Sedan gjorde vi studsbollar.



Eftersom vi fikade sent så blev det även sen middag. Vid 20.30 tiden åkte jag till jobbet eftersom vi ska åka till Stockholm imorgon. Så nu har jag hjälpt min man med allt jag kan... När jag kom hem vid 21.50 var Ella ledsen och hade feber såklart. Hoppas verkligen att hon mår bättre imorgon. Vi som ska ha mys i Stockholm och åka tåg och allt.

Inte nog med det... tvättmaskinen har slutat fungera...

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar