måndag 12 juli 2010

Första jordgubben!

Idag har jag varit på jobbet, jag vet att jag har semester...men men..
Har varit och storhandlat mat så jag hemma nu i veckan. Trist att laga mat hela tiden men skönt och slippa handla hela tiden... men man måste ju äta.

Magnus jobbar och jobbar och är lite krasslig stackarn. Han har ont i halsen och hade ont i magen i helgen. Tror han har ätit för mycket värktabletter.

Men jag pysslar ju självklart om honom när han kommer hem efter jobbet. Idag hade jag lagat lax med fäsk potatis och romsås.
Efter maten tog jag med mig tjejerna ner till bryggan (tar ett par minuter att gå) och tog ett kvällsdopp. Grannarna Tomas och Åsa hängde med. Det var 24 grader i vattnet och Alice tränade på att dyka i vattnet.
Efter det hade tjejerna vattenkrig.





Utanför lekstugan har tjejerna jordgubbar och idag åt vi den första. Så söt och god! Vi delade den i 4 bitar så alla fick smaka.







PUSS & KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar