torsdag 15 juli 2010

Fixar dag!

Idag tog jag med mig tjejerna till Jysk för att kolla lite backar och lägga lekskaer i. Hittade även en TV-bänk som skulle passa perfekt i lekstugan. Men den var slut och ska komma in imorgon igen. Vi får se om jag köper den.
Efter det åkte vi till Göranssons och köpte färg. Börjar bli lite rastlös och bara gå hemma...:)
Köpte Rödfärg för att bättra på huset på framsidan, vitt till altanen på baksidan och så skulle tjejerna måla sina möbler rosa.

Men fy vad tråkigt det är att måla. Tur jag har Matilda som hjälpte mig. Här målar hon och Alice grundfärg.





Rensade ogräs idag med, det var ju lite mulet och blåsigt och inte så skönt och sola.
Ella var hos Kianna och lekte hela eftermiddagen. Alice var med Matilda och de badade och målade och cyklade till Vivo och köpte glass!

Storstädade tjejernas rum också!! Fy vad stökigt de har...

Före:





Efter:





Skrivbordet åkte ut och får komma tillbaka till hösten. Så trött på allt pysslande...

Avslutade kvällen med att byta nagellack. Bort med lila och dax för chockrosa!

PUSS & KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar