fredag 2 juli 2010

Grattis Marie!

Semester!
Blev väck av mobilen som ringde kl 07.40. Har jobbet överkopplat till mobilen.
kl 09.00 drog jag på mig bikinin och gjorde frukost och satte mig i solstolen. Tjejerna sov till 09.30. Har latat mig i solen typ hela dagen.
Stackars lilla Ella har fortfarande feber och har varit inne med Alice nästan hela dagen.

Magnus jobbade kort dag idag och var hemma kl 12.30 så då åt vi lunch tillsammans.
Alice ville ta fram stora poolen men det ville inte vi så det fick bli den lilla. Även Ella svalkade sig lite.







Var även och fixade en punktering på en av övningsbilarna. Magnus fick lata sig och slappa lite i solen. Ja det var ju inte jag som fixade det bokstavligen, jag åkte till verkstan. Senare på eftermiddagen åkte jag och Alice och storhandlade. Ella sov en stund. När vi kom hem grillade vi kött som vi åt med färsk potatis och Ceasarsallad. Efter maten åkte Alice, Magnus och Gustav ut med båten. Tror de skulle möta upp Fam Eriksson och Spångberg. Mysigt för dem!! Saknar er! Skön känlsa att sakna sin man, vi ses ju jämt annars eftersom vi jobbar ihop. Men vi ses imorgon!

Jag och Ella har haft en myskväll hemma och spelat 3 olika spel!





Grattis världens finaste syster Marie på din födelsedag! Vi ses vecka 33! Hoppas du haft en toppendag!



KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar