torsdag 1 juli 2010

Semester!

Har verkligen jobbat som ett as den här veckan! Fy vad jobbigt med nya kassan. Fattar ingenting....
Alice hade ju sin sista dag på dagis igår men eftersom jag var tvungen att jobba idag så fick hon vara hos sin kompis Gustav. Tur att det finns föräldrar som ställer upp!! Ella lämnade jag på dagis och hon skulle vara där mellan 11-15. Hon var lite hängig imorse men jag tänkte att hon är väl lite trött. Men när jag kom för att hämta henne så sov hon och hade tydligen nästan 39 graders feber. Min lilla plutt. Men nu är mamma i alla fall ledig och kan vara hemma. Vi som hade tänkt ha en helg på sjön, vi får se hur det blir. Febern kan ju vara borta imorgon. Hon somnade kl 20.00 och ska sova med mig inatt.
Det som känns bra är att bokföringen stämmer efter månadsavstämningen och lönerna för juli är klara. Har gjort en hel del tabbar på jobbet på sistone och behöver nog vara ledig. Tycker synd om min man som är helt slut och dessutom har ont i halsen. Det har Ella med förresten.

Jag har i alla fall klippt gräset idag efter jobbet. Gör allt för att hjäpa min älskling nu som har ett tag kvar till sin semester som är på 1-2 veckor.

Själv har jag en tripp till Stockhokm nästa vecka att se fram emot!
Ska var ledig i 5-6 veckor nu... (fast jobba lite då och då...) Har fixat en vikarie i 4 veckor.

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar