måndag 19 juli 2010

Målardag!

Idag har Ella hjälpte mig att måla. Hon ville så gärna hjälpa till och måla huset, men det ville inte jag. Men det här var okej tyckte jag. Hon var riktigt duktig faktiskt.





Så här fint blev det.



Annars har det väl inte hänt så mycket. Var till jobbet och fixade lönerna, det är ju dax snart! Har lite papperfix att göra också... (härligt med semester)..

Grillade ikväll igen, tredje kvällen nu på raken. Det är ju så gott. Ikväll blev det kassler med en härlig sallad och färsk potatis.
Alice och Ella har lekt med Marcus hela dagen, från 10.30 till nu 20.30. Magnus gick dit för att hämta hem de nu.... Får se om jag går och badar med dem imorgon. Sa att jag bara gör det om de städat sitt rum och det gjorde de inte. Så det blev inget bad, men nu har jag varit snäll och städat...

PUSS & KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar