måndag 5 april 2010

ANNANDAG PÅSK

Kallt som attan ute. Men tjejerna har varit ute och cyklat. Nu är det nära för Ella, snart kan hon verkligen cykla själv!

Jag har städat, tvättat och lagat mat. Köpte lite nya tidningar och ha bäddat rent. Så det blir extra härligt att gå och lägga sig...

Alice ville att morfar skulle stanna ett tag till. Han ska vara hemma med tjejerna imorgon när jag och Magnus jobbar. Imorgon är det mycket på jobbet.

Bakade chokladmuffins med mashmallows idag. Tjejerna hjälpte självklart till.

Alice hackade choklad.







Till middag blev det fläskkotletter och klyftpotatis med en smarrig sås med kantareller i. Trattkantareller som jag har plockat. Jag har så sjukt mycket svamp.



En härlig avslutning på påsken!

Tjejerna poppade melodifestivalen på sitt rum och jag var inte välkommen, men jag hann ta några bilder.





Snygging!



Nu börjar jobbångesten komma. Det brukar inte jag ha, men nu känner jag att jag gärna skulle kunna vara ledig ett tag till...

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar